středa 29. ledna 2020

Floristin život: Jaké květiny mám doma?

Za celou dobu, kterou trávím čas tvořením článků na tento svůj blog, jsem se nezmínila o tom, jaké květiny mám vlastně doma já. Tak to chci napravit.

Květinami jsem posedlá. Ráda se jimi obklopuji, a pokud se u nás doma objeví prázdný prostor, chci jej zaplnit nějakou květinou. Ovšem je nutné zachovat kompromis, mám totiž doma vášnivého hráče her, a jelikož v tomto odvětví strávil značnou část svého pracovního života, máme doma a ještě budeme mít hodně postaviček v různých velikostech, stejně tak i modelů malých letadel, které můj muž staví.




A stejně tak jsem velice opatrná, co se nákupů květin týče. Za prvé k nim mám vztah jako každá jiná žena k botám nebo šatům. Což znamená, že když vyrazím do zahradnictví, dost dobře se může stát, že odjedu s deseti květinami v kufru auta. A za druhé se chci nejdřív skrze zjišťování informací dozvědět, zda jsem schopná každé jedné rostlině dát v našem domově vyhovující podmínky.

Nebudu tady déle zdržovat, podívejte se, jaké květiny u mě najdete, když vstoupíte k nám domů. Popis který je hned níže odpovídá pořad

1. (zleva) Gardénie, Schlumbergera, Bromélie
2. Africká fialka
3. Kaktus
4. Na horní straně Ledviník, pod ním Voděnka
5. Banánovník v koupelně
6. Stejně tak je v koupelně i Calathea
7. Voděnka v ložnici (kvalita mizerná, je tam málo světla)
8. Šplhavník (Epipremnum aureum) a za ní se krčí bonsaj (malolistý jilm)
9. Avokádo, které roste od loňského léta
10. Vánoční hvězda
11. Bromélie ještě jednou, jen tentokrát na jižní straně (oproti předchozí fotce můžete vidět, že tahle je mnohem vitálnější a větší)
12. Dvě krásné, přes deset let staré Tlustice (Crassula). Tyhle dvě jsou mým letošním projektem, chci z nich udělat bonsaje se vším všudy.
13. Phalaenopsis. Tahle trojice momentálně kvete, zbylé dvě jsou bez květů, jelikož ke mně dorazily ve špatném stavu.















0 komentářů:

Okomentovat