úterý 26. února 2019

Jaro je tady! :)

Je to dva dny, co jsem se vypravila do obchodu pro pár surovin na vaření. Že se mezi nimi objeví i rozkošné malé květinky, jsem... Ale jo. Tušila.

Primule, známější možná pod jménem petrklíč, nejsou žádnou novinkou. Pro mou domácnost ovšem ano. V obchodě jsem spatřila regálek s květinami. Vesměs jarními. Hycainty, narcisy... A úplně vespod se krčily malinké květináčky s pestrobarevnou přehlídkou krásek. Hned jsem si musela aspoň dvě vzít. A tady jsou.







Vím, že mnoho amatérských pěstitelů je má za jakési podivínky. V obchodě krásné, přinesete si je domů, pořád krásné, ejhle, vadnou listy, schnou listy, padají květy, šup s tím do kontejneru. Vím, že se mají dobře na zahrádce, ale v dětském pokojíku na parapetu jim bude dobře. To říkám já. Svůj názor mi na to ty dvě krasotinky řeknou časem. :)

A co vaše jarní zahrádka? Už se probouzí? :)

0 komentářů:

Okomentovat